pátek 22. března 2013

Kosmetická taštička

Ještě před dvěmi lety jsem se kamarádkám šičkám na Višňovce posmívala, když lezly po čtyřech po zemi a sbíraly ústřižky látek, které jiným ( třeba mi ) upadly na zem jako nepotřebné.  Jenže, pak jsem zjistila, jaké krásné věci z odpadu vznikají a začala jsem taky syslit.
Už nevyhazuji bezmyšlenkovitě odstřižky látek, ale pěkně si  zbytečky větší než 2 x 2 cm syslím. A jelikož se má krabička odstřižků povážlivě naplnila, nadešel čas tvoření.  Začala jsem tím, že jsem si vybrala náhodně proužky látky a sešila je k sobě. Vznikl tak pestrý středový základ této kosmetické taštičky. Pak už jsem přidala jen světle zelenou puntíkovanou látku a ozdobně to celé prokviltovala a taštička je na světě.  Zatím čeká na svou velkou chvilku, kdy změní majitele a vydá se do světa.
















Žádné komentáře:

Okomentovat